Помічаю таку тенденцію, що все більше українців переходять в Instagram.
Звісно, можна зрозуміти чому 😉
Отримувати лайки і приємні коментарі від власних фоток – це дійсно кльово. А ще – чим кращі фотки, тим більше лайків отримуєш 😉
Однак, ця стаття, буде не про персональний аккаунт у Instagram, а будемо більше обговорювати саме створення групи для інтернет-магазину чи для персонального брендингу.
Що ж, сьогодні я дам відповідь на такі питання: “Як створити аккаунт в Instagram?” , “Як мати за місяць біля 2000 фоловерів?” , “Які рекомендації на рахунок фото в Instagram?”
Для початку давайте ознайомимося з Instagram (я гадаю, що уже більшість із вас знайомі з ним).
Instagram – безкоштовна соціальна мережа для розміщення фотографій, до яких користувач може застосовувати стандартні фільтри і через інші соціальні мережі ділитися ними.
Дата запуску Instagram – жовтень 2010 року. З цього моменту Instagram набув фантастичного успіху. До 2014 року налічується понад 130 млн. активних користувачів у всьому світі.
Перейдемо тепер більше до практики…
Створення облікового запису (групи) в Instagram.
Так як в Instagram немає окремого розділу щодо створення груп як, наприклад, Вконтакте або Facebook, то створюється аккаунт, який і є групою з тим чи іншим товаром, послугою, брендом. Найчастіше, групи в Instagram створюються для підвищення продажів, кращої впізнаваності та ще одного джерела практично безкоштовної реклами.
Я вам розкажу яким чином можна розвивати бренд в Instagram на прикладі Арт-студії “РІДНЕ”.
Створити групу-аккаунт досить просто:


Особисто рекомендую зробити цей пункт – прив’язка до інших соц. мереж дуже вам пригодиться в подальшому, щоб розкрутити свій профіль в Instagram.

Рекомендую завести персональний хештег, як наприклад у “РІДНЕ” : ridne_ua


Як отримати 2000 фоловерів за місяць?!
2000 підписників можна мати за 1 місяць без магії, без вливання бєшаних грошей в рекламу, а також, без утримування SMM-спеціаліста.

Висновок
Для залучення уваги нових підписників до своєї групи і майбутніх покупців якомога частіше публікуйте цікаві фотографії своєї продукції. Не забувайте прописувати хештег, а також, самостійно оцінювати популярні фотографії – це зробить вас помітними серед мільйонної армії користувачів.