Scroll to top

Як створити групу в Instagram. Покрокова інструкція на власному прикладі


No comments

Помічаю таку тенденцію, що все більше українців переходять в Instagram.

Звісно, можна зрозуміти чому ? 😉

Отримувати лайки і приємні коментарі від власних фоток – це дійсно кльово. А ще – чим кращі фотки, тим більше лайків отримуєш 😉

prodvizhenie-instagram

Однак, ця стаття, буде не про персональний аккаунт у Instagram, а будемо більше обговорювати саме створення групи для інтернет-магазину чи для персонального брендингу.

Що ж, сьогодні я дам відповідь на такі питання: “Як створити аккаунт в Instagram?” , “Як мати за місяць біля 2000 фоловерів?” , “Які рекомендації на рахунок фото в Instagram?”

Для початку давайте ознайомимося з Instagram (я гадаю, що уже більшість із вас знайомі з ним).

Instagram – безкоштовна соціальна мережа для розміщення фотографій, до яких користувач може застосовувати стандартні фільтри і через інші соціальні мережі ділитися ними.

Дата запуску Instagram – жовтень 2010 року. З цього моменту Instagram набув фантастичного успіху. До 2014 року налічується понад 130 млн. активних користувачів у всьому світі.

 Перейдемо тепер більше до практики…

Створення облікового запису (групи) в Instagram.

Так як в Instagram немає окремого розділу щодо створення груп як, наприклад, Вконтакте або Facebook, то створюється аккаунт, який і є групою з тим чи іншим товаром, послугою, брендом. Найчастіше, групи в Instagram створюються для підвищення продажів, кращої впізнаваності та ще одного джерела практично безкоштовної реклами.

Я вам розкажу яким чином можна розвивати бренд в Instagram на прикладі Арт-студії “РІДНЕ”.

s60919-14545351

Створити групу-аккаунт досить просто:

1. В якості імені аккаунта використовуйте назву вашої групи.
Бувають випадки, що ім’я вже зайняте іншим користувачем. В такому випадку підберіть ім’я, що буде максимально схоже за змістом до вашої групи, або використовуйте скорочення, асоціації.
2. Наступним кроком буде заповнення загальної інформації профілю групи.
Необхідно завантажити відповідну фотографію, написати інформацію про пропонований товар (послугу, бренд), так само, не зайвим буде дати посилання на сайт або інші соціальні мережі.
1
3. Обов’язково зв’яжіть свою сторінку в Instagram з аккаунтами Вконтакте, Facebook, Twitter, Foursquare.
Зробіть автоматичну інтеграцію фото з даними соціальними мережами: це принесе додаткову рекламу вашій групі.
s60919-14562059
Особисто рекомендую зробити цей пункт – прив’язка до інших соц. мереж дуже вам пригодиться в подальшому, щоб розкрутити свій профіль в Instagram.
4. Важливу роль в Instagram відіграють хештеги.
Хештег – це тематична мітка, яка включає в себе слово, про яке йдеться в записі. Таким чином, публікації об’єднуються тим чи іншим інтересам.
  s60919-14591373
Саме завдяки хештегу інші користувачі можуть без проблем знайти цікаві для них фото та інформацію. Для того, щоб вашу групу легко знаходили, обов’язково в хештег прописуйте її назву.
Рекомендую завести персональний хештег, як наприклад у “РІДНЕ” : ridne_ua
5. Використовуйте для своєї групи в Instagram цікаві, яскраві фотографії.
Користувачів і потенційних покупців дуже приваблює якісна візуалізація. Викладайте фото товарів з докладним описом або, наприклад, способом використання.
s60919-15032458
6. Перетворіть з особистого облікового запису на профіль компанії. 
Це робиться дуже просто. Для цього вам потрібно мати сторінку або спільноту у Facebook (якщо у вас її ще не має, тоді варто задуматись над тим, щоб її створити).
Далі ми переходимо в правий верхній кут – “Параметри” … Спускаємося трішки вниз і натискаємо “Перейти в профіль компанії” :
12

Як отримати 2000 фоловерів за місяць?! 

А зараз будьте дуже уважними…
Я привідкрию вам таємні двері, як можна мати більше фоловерів, ніж у конкурентів за дуже швидкий проміжок часу.
2000 підписників можна мати за 1 місяць без магії, без вливання бєшаних грошей в рекламу, а також, без утримування  SMM-спеціаліста. 
Є три шляхи, щоб отримати 2000 підписників за 1 місяць:
1) Безкоштовний
Ви просто добавляєтеся в друзі до інших фоловерів, а також лайкаєте їх.
Плюси данного способу:
+ безкоштовно;
+ збільшую підписників на свій аккаунт;
+ можна робити це під час очікування.
Мінуси:
– довго;
– дуже довго;
– може набриднути це робити;
– не завжди буде рязучий ефект.
Особисто я цей момент одразу пропустив, тому що я не люблю таку нудну справу виконувати, і одразу шукав більш простіші й ефективніші способи просування…
2) Використання мега-крутої програмки Insta +  
Особисто, як тільки я почув про неї, одразу ж скористався цією послугою і далі використовую у власних проектах.
В чому її особливість?
Почитайте на їхньому сайті детальнішу інформацію і зрозумієте в чому  😉
Ось посилання на Insta +  : https://instaplus.me/
Уже декілька місяців користуюся надзвичайно ефективною програмою Insta +  , запланував 15 хв на тиждень і все -вона автоматично лайкає і добавляється до потрібної цільової аудиторії.
Звісно цей сервіс платний. І це можна сказати великий мінус, бо досить так багацько вартує з погляду студента…
screenshot_1
Однак є маленький лайфках, і я думаю ви його помітили  🙂
Данні ціни розраховані на 5 аккаунтів. Тут ви скажете: “Але мені потрібно тільки на один аккаунт, що робити?” .
Відповідь очевидна – шукати однодумців і разом придбати даний сервіс.  Якщо ви назбираєте  5 аккаунтів, то вартість може бути і 70 грн/міс замість ~400 грн. Як на мене це досить дешево порівняно з реальною вартістю сервісу.
Як знайти однодумців?
Це можуть бути ваші друзі чи давні знайомі.
Або ж можемо разом скооперуватися і спільно придбати Insta + , або ж приєднатися до уже сформованої групи.
Для того, щоб це зробити, просто перейдіть у КОНТАКТи  , або ж напишіть мені повідомлення в соц. мережах.
3) Платна реклама в Instagram
Особисто я ще не користувався цією можливістю, однак, відчуваю, що почну незабаром в цьому розбиратися. Відповідно, напишу в подальшому і про це статтю більш розкрито.
А якщо вам уже так кортить дізнатися про Платну рекламу в Instagram, тоді рекомендую прочитати ось цей конспект (інформація може бути трішки застарілою – за 2015 рік) : Українці тепер можуть розміщувати рекламу в Instagram: як це зробити?”

Висновок

Для залучення уваги нових підписників до своєї групи і майбутніх покупців якомога частіше публікуйте цікаві фотографії своєї продукції. Не забувайте прописувати хештег, а також, самостійно оцінювати популярні фотографії – це зробить вас помітними серед мільйонної армії користувачів.
Так само необхідно жваво реагувати на коментарі і питання від своїх підписників, даючи зрозуміти, що ви завжди на зв’язку і готові надати консультацію.

Комантарі до статті

Коментар

Related posts

Post a Comment