Scroll to top

9 порад, як навести порядок в комп’ютері і справитися з рутиною


No comments

Одного разу моя подруга заглянула на мій робочий стіл і на кількість вкладок у браузері й і сказала, що через такий хаос у мене знижується продуктивність. Тоді я задумався над тим, що варто попрацювати над підвищенням продуктивності, позбувшись усього хаосу.

 

 

 

Якщо ви ніяк не можете розібрати електронну пошту, навести порядок в закладках браузера і ліквідувати завали на робочому столі, то ця стаття для вас. З неї ви дізнаєтеся, як сформувати кілька корисних міні-звичок, які допомагають легко розібратися з подібними рутинними завданнями.

Для того, щоб було приємно працювати і ефективно виконувати завдання за комп’ютером, мені потрібно ввести нові звички у життя. Про що й, власне, сьогодні розповім: “Як навести порядок в комп’ютері і справлятися з рутинними завданнями?”.

 

 

1. Налаштуйте по одному сервісу щотижня

Щотижня вибирайте сервіс або додаток, яким ви регулярно користуєтеся, і присвятіть трохи часу його налаштуванню, звертаючи особливу увагу на опції конфіденційності. Упевнений, що в результаті ви відкриєте для себе кілька нових цікавих функцій, а також, зможете зробити свою роботу в Мережі більш продуктивною і безпечною.

 

2. Прибирайте з робочого столу зайві файли при кожному ввімкненні комп’ютера

Робочий стіл – це прекрасне місце для тимчасового зберігання документів, файлів або ярликів програм. Ключове слово – «тимчасового».

Якщо ж ваш робочий стіл перетворився на звалище, в якій неможливо щось знайти, це не діло. У такому випадку потрібно взяти за правило кожен раз, коли ви завантажуєте комп’ютер, позбавлятися від одного елемента. Файли – в хмари, документи – в робочі папки, переглянуті фільми і музику – в корзину, а ярлики – в обране.

 

3. Відписуйтеся від однієї розсилки щодня

Особисто мені, для тестування сервісів і програм, доводиться реєструватися на величезній кількості сайтів. І кожен з них вважає своїм обов’язком почати бомбардувати мене листами про свої оновлення, нові функції, знижки та інші події. В результаті, моя поштова скринька просто завалена листами, більшість з яких я б вважав за краще ніколи не бачити.

Від усього цього можна і потрібно відписатися. Однак, відразу виділити час на видалення себе з усіх списків розсилок досить проблематично. Тому я намагаюся кожен день позбавлятися хоча б від одного непрошеного відправника.

P.S. Хмм… бачу, переді мною досить багато роботи =)

screenshot_1

 

4. Захистіть себе від хакерів

Повідомлення про злом популярних сервісів з’являються з лякаючою регулярністю. Розробники, у відповідь, постійно виправляють уразливості і додають нові параметри безпеки. Залишилося тільки знайти трохи часу і увімкнути двоетапну перевірку в Google, активувати режим невидимості в Facebook і Вконтакте, убезпечити паролі в LastPass .

 

5. Уникайте нав’язливої реклами

Будучи онлайн-підприємцем, я розумію, важливість бізнесу – розповсюджувати рекламу на якомога більшу цільову аудиторію і, здається, в цьому немає нічого поганого – давати людям те, що може бути їм корисним. Але інколи рекламодавці в інтернеті створюють досить непристойну рекламу, яка може з часом впливати на нас, а особливо, на дітей.

Для звичайного користувача це досить нав’язливо, бачити різноманітні банери на улюбленому сайті чи у соц. мережах.

Тому особисто для себе я встановив розширення у браузері такі програмки як Аdblock Рlus і Adguard. Тепер я і забув як виглядає банерна реклама в інтернеті.

 

6. Організуйте свої фото

Після появи в смартфонах більш-менш пристойних камер ми стали генерувати просто гігантську кількість знімків. Однак, назнімавши красиві фото – це ще не все.

Бажано завантажити їх в одне з хмарних сховищ, забезпечити заголовками, вказати зображених на них людей і місце зйомки. Ось тоді ваш фотоархів дійсно стане сховищем спогадів, а не просто звалищем картинок.

Найкраще справляється з упорядкуванням Google Photos – рекомендую встановити і на телефон, і на комп’ютер для зручної синхронізації.

Ось так виглядає упорядкований фото-архів 😉

screenshot_3

 

Найчастіше робота з упорядкуванням фотоархіву має на увазі виконання безлічі одноманітних дій, які не вимагають великої напруги мозку. Тому найкраще робити її в самому кінці дня, коли ви вже втомилися. Заодно згадайте щасливі моменти свого життя 😉

 

7. Перевіряйте по одному посиланню з обраного при кожному запуску браузера

Дуже багато хто має звичку при виявленні в Мережі цікавого сайту або статті відразу ж відправляти знахідку в обране. Поступово там накопичується така кількість елементів, що знайти «ту саму статтю» виявляється рішуче неможливо.

З цієї ситуації є два виходи:

Радикальний – просто закрити очі, видалити весь вміст обраного, а для доступу до потрібних сайтів кожен раз звертатися до Google.

І консервативний – все-таки спробувати навести в закладках порядок.

Зробити це не так важко, як здається, якщо при кожному запуску браузера обробляти по одному посиланню. Не мине й півроку, як у вас залишаться тільки корисні ресурси, які дійсно вам необхідні.

 

8. Читайте книги, а не новини

З одного боку, ми всі постійно щось читаємо: новини, форуми, Вконтакте, Twitter і Facebook. З іншого боку, це читання абсолютно не приносить користі, на відміну від читання справжньої літератури.

Тому необхідно виробити звичку, яка допоможе поступово замінити «неправильне» читання на «правильне». Домовтеся самі з собою, що перед відвідуванням Facebook, Twitter та інших заманливих ресурсів інтернету обов’язково прочитаєте пару сторінок якоїсь книги або корисні статті у відомого для вас Блогера. Спочатку буде незвично, але потім втягнетеся. І виявиться, що серйозна література може бути набагато цікавіша за котиків в соціальних мережах.

 

9. Використовуйте календарі і нагадування

Запам’ятати всі ці поради сучасній зайнятій людині може бути досить складно. Та й навіщо це робити, якщо існує стільки різних календарів і менеджерів завдань? Просто внесіть потрібні завдання в свій улюблений планувальник, і ви не забудете, коли і що необхідно зробити.

Спеціально для цього підготував для вас розділ: “ВИКОРИСТОВУЮ”, де більш детально розписано про сервіси, які я використовую для збільшенні продуктивності і ефективності при роботі за комп’ютером.

 

А які у вас є трюки для збільшення продуктивності при роботі за комп’ютером? (Пишіть в коментарях)

Комантарі до статті

Коментар

Related posts

Post a Comment